16 Eylül 2012 Pazar

kız kardeşimle sex


kız kardeşimle sex



birgün arkadaşlarla geziyorduk onlardan ayrılıp eve geliytordum kısa yoldan gitmek için yoldan çıktım ben giderken komşunun karısıda karşıdan geliyordu onunda kocacı dezizci olduğu için 1 hafta var 3 ay yoktu tarlada yanınan geçerken durdu ve bana beni becer dedi şoke oldum ilk olacaktı ben 17 oda 25 yaşlarındaydı ne olduğunu anlamadan beni çimlere yatırdı ve kilodunu çıkardı harika bir amı vardı sanki hiç sikilmemiş.

neyse üzerime oturdu pantalonumu indirdi sikimin üzerine oturdu sanki sikim bir sobaya girmişti 5 dakikada işimi bitirdi ordan çıktım tadı damağımda kaldı eve gittim evde kimse yoktu sadece kızkardeşim vardı onu gördükçe aklıma o sikiş anı annemi siktim geliyordu ve kalktım odama gittm onu çağırdım olanları anlattım kardeşim dediğime bakmayın o 21 yaşında ben 17 bana devam edelimmi dedi hazır kimsede yok demesiyle üzerine atlayıp onou soydun ve ve zorda olsa götünden.

sikmeye başladım ama babam beni sikti aklım amcıktaydı bakire olduğunu bile bile amına geçirdim sikim hep kan oldu 10 dakika kadar sikiştik sonra kaltı bu ilk ve son olsun deyip gitti ama benim için son değildi.

8 yorum:


  1. batuhan2 Haziran 2018 16:49
    slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuz sana ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN YEP YENI FANTAZILER YASAMAK ISTEYEN EŞİNDE GIZLI KACAMAK YAPMAYI ARZLYN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBALI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLICIFTLER ARAMANIZ YETERLI 19 CM KALIN NORMAL BOSALMA SUREM 40 DAKKIKADIR LITFEN GERCEK SEKSE FANTAZIYE IHTIYACI OLANLAR ARASIN TEŞEKURLER HERKESE 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, sadece bayanlar lūtfen 05340632921Özele Açık! Whatsapp

    YanıtlaSil
  6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  7. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil